Saturday, January 29, 2011

Jodoh~

Huh kalo pk sal jodoh mmg haru d buatnye...tp korang pnah dgr x atau penah main x menda ni..aku pon xtau nak pggil ape..tp pernah gak aku mencuba..
Dia mcm ni..kite kne wat pakai cincin emas belah rotan je...aku xtau la betul ke x..tp jgn percaya menda2 karut mcm ni.. kite kene ikat cincin tu pakai rambut kite sndiri n then pggang rambut tu smbil msokkan cincin dlm gelas..bile cincin laggar gelas tu kite bilang bape kali cincin tu berlaga ngan gelas... aku pon bilang la...4 kali aku wat sume jumlah 31 n 32... jumlah tu lah di katakan umo kite akan kwen...huh lmbt lg la aku kwen nmpknye...tp JGN PERCAYA tau...menda karut.. Dalam aku x pecaya tu ade lak 2 org ni yg da kwen dorang ckp mmg xleh caya tp menda tu kdg2 btul..huh takut gak aku..
So wut to do..tuhan punya kuasa~

3 pengkritik:

♥Waniey Da PinkHeaven♥ said...

yeke mek???nk tryla,,,hahahhaa

GadisMerahJambu said...

tu r wani...aku pon xtau...
tp kbtulan kot...takot aku nnt jd andartu laa

♥Waniey Da PinkHeaven♥ said...

eh xdela samapi jd cm2 lak mek,,,ada 2 t j0d0h kte,,,huhuuh sabar ye,,,t kawenla 2 aminnnnnn~

Post a Comment

tomen here